2016. április 22., péntek

Miért ne lehetnél kis hercegnő? - Gyermek hastánc


Április 30-án, szombaton 10 órától gyermek hastánc kurzust indítunk 5-7 éves gyermekek számára.

Álljon itt most Kriszta néninek, a kurzus vezetőjének a bemutatkozása



"A hastánc számomra a legnagyobb örömforrás, önkifejezésem magasiskolája, szárnyalás, szabadság, élvezet, női energiák áramlása, pajkosság, csillogás, egészség, rugalmasság, kreativitás

Hastáncos múltam 2009-re nyúlik vissza. Két fantasztikus tanárnőtől tanultam és tanulok.

Még ma is emlékszem arra a nyári napra, amikor mit sem sejtve először beléptem Győrffy Kata termének ajtaján. Esetleges kételyeim rögtön szertefoszlottak, amikor megláttam az önfeledten táncoló lány-hölgy-asszony társaimat és átéreztem, megtapasztaltam azt az elfogadást, szeretetet és professzionalizmust, amit Kata nyújtott. 
Egyből tudtam, ez az én utam. 
Nagyon köszönöm Katának, hogy elindított nőiességem kibontakoztatásának ezen a csodálatos útján, hogy mindig fantasztikus lelkesedéssel, életörömmel, nyitottsággal, humorral adta át tudását, amellyel stabil alapokra tettem szert a nála töltött két év alatt. 
Mindig nagyon vártam az órákat, megszínesítették a hétköznapjaimat, a fellépésekről nem is beszélve.

Néhány év kihagyás után 2014-től a Mahasti Hastáncstúdióban, Szmolinka Eszter Mahastinál folytattam a hastáncot. 

Nagyon nagy örömmel tölt el, hogy nála tanulhatok. 
Köszönettel tartozom, hogy szeretetteljes, ösztönző, életvidám személyiségével csodálatosan finomítja, korrigálja mozgásomat, s hogy a saját egyéniségemet és képességeimet figyelembe véve emeli magasabbra tánctudásomat és kifejezőkészségemet
Ösztönzésére több fellépésen is szerepeltem az Angyalok és Démonok kezdő csoportunkban, versenyeken indultam velük, és életem első szóló versenyére is készülök már Mahasti irányításával."









**************************************************

Szívvel-Lélekkel Stúdió
Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2. 
(Bejárat a stúdióba közvetlenül az utcáról, tehát nem kell csöngetni sehová.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése