2016. augusztus 10., szerda

Hastánc - férfi szemmel vágva :-)

Nézzünk hastáncot - férfi szemmel. :-)
Nekünk (nőknek és hastáncos nőknek) talán mókás, de azért tanulságos és érdekes. 
Helyes kis összeállítás egyébként, látszik a lelkesedés - és sokkal, de sokkal jobb, mint a "török operatőr csak a torzódat veszi" , illetve a "török operatőr a lábad között kameráz talajtánc közben" kategória. :-))) 

Nyilván szakmai szemmel nézve én teljesen más dolgokat vágtam volna bele.
 Pl. Alla Kushnirról is, akit imádok, mint táncost, de biztosan nem szenteltem volna majd egy percet ennek a résznek, ami szinte csak az arc- és szájjátékára épít... :-))) (Remélem, sikerült finoman, de érthetően megfogalmaznom.) 
Sebaj, köszönjük a férfiak lelkesedését! 
Nekem jólesik ez is, akkor is, ha én mást látok bele a hastáncba. 
Tényleg helyes videó, érdemes megnézni!  




https://youtu.be/AZ013aNc1Q8

*******************

Ha interjúkat hallgatnál, néznél arról, hogy mit gondolnak a férfiak a hastáncról, hogyan állnak hozzá, mire figyelnek fel, nézz bele a MahastiTV interjúiba, a Hastánc férfi szemmel című mini sorozatunkba.

1. rész - Interjú Csobota-Kis Árpád rendezvényszervezővel




2. rész - Interjú Csobota-Kis Árpád rendezvényszervezővel




3. rész - Interjú Berényi Konrád marketing tanácsadóval



4. rész - Interjú Oláh Sándor marketing tanácsadóval 



***************************

Mahasti Hastánc - Szívvel-Lélekkel
Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése