2016. július 18., hétfő

Mi történt Sárival? - kígyólány, fátyoltánc, delej

Kedves Mahasti!
Kis késéssel, de sikerült beesnem az órára. 
Szerencsére nem maradtam le semmiről, így bőven volt időm átöltözni és összekapni magam. 
Bemelegítés után a test hullámzását próbáltuk elsajátítani. A nagy tükörbe pillantva olykor úgy éreztem, mintha egy kisebb csapat kígyót látnék
Az alap hullámzással talán nem voltak olyan nagy problémák, talán csak az, leginkább, hogy nem tudom még mindig háromszor meg ötször akkorába megcsinálni őket. 
Aztán próbáltunk hozzá lépni is, lábujjhegyen… Az is amolyan lábszaggató volt már egy idő után, úgyhogy lassan kezdem úgy érezni, hogy kéne egy kicsit edzenem, hogy jobban bírjam a dolgot.

A koreográfia, amit vettünk, az úgynevezett “zsidó-fátylas” volt, melynek neve a hozzá tartozó zeneszámból ered. Eredeti címe: Erev Shel Shoshanim. Szép dallama volt, jól lehetett rá táncolni, bár sajnos egy feldolgozásban sem ismertem eddig. 

Kicsit megint úgy éreztem, hogy a semmibe kapaszkodom. 
Átvettünk pár mozdulatot a koreóból, azokat úgy ahogy el is tudtam sajátítani, de amúgy csak kapálóztam összevissza, végig arra koncentrálva, hogy lássak valakit, mit kell csinálni. 
Lehet, csak én vagyok ilyen, de nem szeretek semmibe se úgy belekezdeni, hogy nem tudok vele kapcsolatban szinte mindent.
Tehát, amikor egy-egy ilyen táncot elővettünk, nem érintett túl jól, hogy csak úgy vagyok és azt se tudom, mit kell csinálni… De persze ez nem probléma, hiszen nem a koreográfia elsajátítása volt a cél, hanem az, hogy ebbe is belekóstoljak, egy lassúbb, drámaibb jellegű kompozícióba. Majd megtanulom egyszer, ha eljutok odáig. :))

Az órát végül a Dereye (Delej) nevű koreográfia zenéjével zártuk és egy improvizációval. 

Nos, ha valamit káosznak lehet nevezni, az az volt, amit próbáltam produkálni. A fátyol folyton beleakadt a hajamba, azt se tudtam, merre vagyunk fejjel… 
Szóval részemről nem sült el túl jól a dolog. Nem baj, azért sikerült egy halovány mosolyt erőltetnem magamra, és azzal a gondolattal hazaindulni, hogy nyugalom, menni fog… 
Minden jó lesz, csak nem szabad feladnom.

Kíváncsian várom a kurzus utolsó óráját. :)) 

És remélem, hogy nem az lesz az utolsó hastáncórám az életben.


**************


Csatlakozz Te is Sárihoz, gyere el a következő hastáncóránkra vagy akár a táborunkba! http://everydaylifeofabellydancer.blogspot.hu/2016/05/mahasti-hastanctabor-eromerito.html

Mahasti Hastánc - Szívvel-Lélekkel
www.mahasti.hu 
www.facebook.com/mahasti10
www.facebook.com/taneczhyvotabudapest
www.youtube.com/user/Mahasti10
Szívvel-Lélekkel Stúdió
Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése